V poslovnem svetu si lahko uspeh zagotovimo zgolj z zanimivo ali kakovostno storitvijo oziroma izdelkom, zaradi velike konkurence pa moramo k temu dodati še marsikaj drugega. Predvsem je potrebno, da odlično obvladamo trženje, kajti brez dobre prodaje nam tudi najvišja kakovost ne more prinesti dobička. Prodajo pa si lahko povečujemo na najrazličnejše načine, in med te zagotovo spadajo tudi različne promocije.
Ena od možnosti za promocijo so tudi poslovna darila. To so tista, s katerimi razveselimo svoje poslovne partnerje ali stranke ter jim tako izkažemo pozornost. Nanje ne smemo pozabiti dodati tudi svoje »reklame«, torej logotipa, slogana ali drugih označb, po katerih ljudje prepoznavajo naše podjetje ali blagovno znamko.
Tipična poslovna darila
Med najpogostejša poslovna darila sodijo izdelki za vsakdanjo uporabo, saj si tako zagotovimo, da nas bo opazilo kar največ ljudi. Običajno se odločamo za izdelke nižjih vrednosti, ki stanejo zgolj nekaj evrov, še zlasti, če imamo majhno in zato s financami precej omejeno podjetje. Takšna poslovna darila lahko uporabimo za obdarovanje vsake stranke, pogosto pa jih delimo tudi naključnim mimoidočim, predstavnikom lokalne skupnosti, različnim društvom …

Nekateri od teh izdelkov se uporabljajo tako, da ob njihovi uporabi naš logotip ni širše izpostavljen, drugi pa so lahko takšni, da dejansko služijo kot mini oglasni panoji in so na ogled prav vsem. To velja tudi za promocijski tekstil, na primer majice in čepice. Kadar je takšno darilo v uporabi, »oglasa« na njem ne more nihče zgrešiti.
Promocijski tekstil niso zgolj majice!
Poslovna darila niso vedno enoznačna, temveč se lahko odločimo za več »kategorij«. Tako lahko rednim strankam, ki nam prinesejo več prometa, namenimo nekoliko dražja darila, drugim pa zgolj simbolična. In če govorimo o tekstilu, je treba vedeti, da so promocijska darila namenjena ne le zunanjim partnerjem, temveč tudi zaposlenim. Ti so običajno najboljša »reklama« za vsako podjetje, zato jim podarimo stvari, ki niso najbolj poceni, so pa praktične in jih bodo z veseljem uporabljali tako pri svojem delu kot v prostem času. Vse pogosteje se zaposlenim tako podari softshell jakna, ki velja za izjemno uporabno in jo vsi radi nosimo.

Poleg tega pa lahko poskrbimo tudi za izdelavo drugih večjih in dražjih tekstilnih izdelkov z našim logotipom. Pri podjetju Habeco, ki je specialist za promocijski tekstil, lahko naročite brezrokavnike, jakne, majice s kapucami, polo majice, brisače, kopalne plašče, športne drese, flise, nogavice, predpasnike, nahrbtnike in še marsikaj. Kadar svoje promocijsko darilo izberete dobro, lahko s takšnim tekstilom obdarite tudi najbolj zahtevne dobavitelje ali odjemalce.
Poslovna darila naj ne bodo namenjena le pridobivanju novih strank
Poslovna darila torej širijo prepoznavnost blagovne znamke in nam pomagajo povečevati prodajo, a to ne pomeni, da jih namenjamo zgolj novim kupcem. To je velika napaka marsikaterega podjetja. Tudi tisti, ki so že naši naročniki ali odjemalci, naj ne bodo izjeme, sicer se nam lahko kaj hitro pripeti, da se bodo zaradi pomanjkanja pozornosti odločili, da zamenjajo ponudnika. Tako kot so potrebne akcije za nove stranke, so vedno nujne tudi akcije za zveste stranke. Tudi njih velja počastiti tako, da se jim namenijo poslovna darila, s katerimi izkažemo svojo hvaležnost.